20 Nisan 2015 Pazartesi

Ülkemizde Döküm Sanayi hızla gelişmekte hatta sadece döküm sanayi değil ülkemizde diğer sektördeki sanayi dalları da hızla gelişmeye devam ediyor.Bugün biraz konumuzun dışına çıkacağız birlikte ülkemizin nereye gittiği,nasıl gittiği,neler yapmamız gerektiği,hakkında konuşacağım inşallah beğenirsiniz.Evet ilk olarak ülkemizden bahsetmek istiyorum daha önceki yayınlarımda da bahsettiğim gibi ülkemiz malesef! sanayileşme konusunda geri kalmış durumdayız diğer ülkelerin 10-20 yıl önce yapmaya başladıkları şeyleri biz daha yeni yeni yapmaya başlıyoruz hatta bazı şeyleri yapamıyoruz da diyebiliriz bunun sebebi çok sebebi var onların içine girersek bu konuşma bitmez ama diğer taraftan baktığımızda artık dünya sanayi devrinin etkisinden çıkmış vaziyette en azından dünyadaki gelişmiş ülkeler diyebiliriz peki sanayileşmenin dışında ne var derseniz teknoloji elektrik elektronik var tabiki de artık bütün mekanik ürünler elektronik hale çevriliyor artık her şey elektronik ortama dönüştürülüyor yani gelecek Teknolojide Gelecek Elektronikte diyorum artık bu değişime alışmamız lazım sanayileşmeye 1-0 yenik başladığımız gibi elektronikleşmeye de 1-0 yenik başlamak ben istemiyorum eminim sizde istemiyorsunuz dur.Ama şunu da belirtmek istiyorum elektronikleşiyoruz fakat sanayi yi yine kullanıyoruz sanayi kullanmadan yaşantımızı sürdürmek zor en azından bir 100 yıl kadar bu böyle olacağa benziyor ve bu sanayilerin başında da bence Döküm Ve Döküm Sanayi geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder